.

.

ג'וסן חניך שמח דגל צמיג חילוף עם דגל אמריקאי עמיד בפני מזג אוויר גלגלים עבור קרוואן קרוואן קרוואן קרוואן קרוואן רכב שטח קרוואנים קרוואן נגרר.

ג'וסן חניך שמח דגל צמיג חילוף עם דגל אמריקאי עמיד בפני מזג אוויר גלגלים עבור קרוואן קרוואן קרוואן קרוואן קרוואן רכב שטח קרוואנים קרוואן נגרר.

ILS 3.33

סחורה
זמין.

אנו נטפל בזה נכון ניתן להשתמש בו בגשם, שלג, רוח, אבק, אור שמש וכל מזג אוויר גרוע. אנו ניתן לך החזר מלא או החלפה בחינם. בד חזק אטום למים, אטום אבק, אטום למים, אגן שמש ואנטי קורוזיה, שמר על הצורה בכל טמפרטורה. בד חזק אטום למים, אטום אבק, אטום למים, אגן שמש ואנטי קורוזיה, שמר על הצורה בכל טמפרטורה.3 ס"מ כיצד לחשב את קוטר הצמיג שלך? שלב 1 : מצא את פרמטר הצמיג שלך.4 ס"מ/30" -31 "כיסוי גודל 17" מתאים לקוטר הצמיג 80 ~ 82.58 ס"מ/23" -27 "גודל כיסוי 15" מתאים לקוטר הצמיג 69. (הערה : אנא בדוק את גודל הצמיגים שלך בתיאור המפורט של התמונה לפני הקנייה). ✔ [יישום רחב] : תואם לג'יפ, קרוואן קמפר, משאיות, מכוניות, קרוואנים, קמפינגים, נגררים, קרוואנים, רכבי שטח, משאיות ורכבים רבים. ✔ [יעיל ומעשי] : כאשר המכונית שלך בחוץ, האם אתה דואג ליופי של המכונית? כיסוי צמיגים רזרבי זה יכול לשפר ביעילות את מראה המכונית ולהעריך אותה על ידי אחרים. (הערה : אנא בדוק את גודל הצמיגים שלך בתיאור המפורט של התמונה לפני הקנייה). ✔ [יישום רחב] : תואם לג'יפ, קרוואן קמפר, משאיות, מכוניות, קרוואנים, קמפינגים, נגררים, קרוואנים, רכבי שטח, משאיות ורכבים רבים.✔ [יעיל ומעשי] : כאשר המכונית שלך בחוץ, האם אתה דואג ליופי של המכונית? כיסוי צמיגים רזרבי זה יכול לשפר ביעילות את מראה המכונית ולהעריך אותה על ידי אחרים. אנו נטפל בזה נכון. ✔ [ספק לך את השירות האיכותי ביותר] : אם יש לך שאלות, אנא היה סמוך ובטוח כי מוצר זה ימשיך לשמש, אנא שלח לנו דוא"ל ואנחנו נשיב בהקדם האפשרי. הזמינו עכשיו ותיהנו מהתחייבות החזרה של הכסף לחיים שלנו! אנא היה סמוך ובטוח שמוצר זה יעמוד בציפיות שלך ויובטח. אנו ניתן לך החזר מלא או החלפה בחינם. יתר על כן, ניתן להסיר אותו בכל עת, אין מדריך גודל של כיסוי שאריות : גודל כיסוי 14 "מתאים לקוטר הצמיג 58. הוא משתמש בחומרים קלים וניתן להתקין אותו בקלות ולפרק אותו ללא כלים. אם יש לך שאלות, אנא היה סמוך ובטוח שהמוצר ימשיך לשמש, אנא שלח לנו דוא"ל ונענה בהקדם האפשרי. ✔ [קל להתקנה] : כיסוי הצמיגים נועד להיות קל להתקנה ופירוק. הזמינו עכשיו ותיהנו מהתחייבות החזרה של הכסף לחיים שלנו! אנא היה סמוך ובטוח שמוצר זה יעמוד בציפיות שלך ויובטח.5" גודל כיסוי 16 "מתאים לקוטר הצמיג 76. אם הצמיג שלך נכתב עם P205/55 R16.

פרטים

מבחר לקוחות