.

.

קשרי שיער קטיפה חמודים! גן חיות בעלי החיים נושאים סרט נמתח מטושטש שיער גומיית! קוקו מחזיק שיער אביזרי עבור נשים ילדה! בחר את הסגנון שלך!

קשרי שיער קטיפה חמודים! גן חיות בעלי החיים נושאים סרט נמתח מטושטש שיער גומיית! קוקו מחזיק שיער אביזרי עבור נשים ילדה! בחר את הסגנון שלך!

ILS 3.00

סחורה
זמין.

אלה שיער ראש חבלי הם מתאים עבה, דק, ארוך, קצר, מתולתל או ישר שיער, יכול להיות מיושם כמו סרטי ראש למסיבות יום הולדת, קניות, נסיעה, יום נישואים, היכרויות, בית והזדמנויות אחרות. אתה יכול לתת אותו כמתנה מתוקה ליום הולדת, חג המולד, ליל כל הקדושים, חג ההודיה לילדים שלך, חברות, אחיות, נשים או אמהות. אתה יכול לתת אותו כמתנה מתוקה ליום הולדת, חג המולד, ליל כל הקדושים, חג ההודיה לילדים שלך, חברות, אחיות, נשים או אמהות. אלה שיער ראש חבלי הם מתאים עבה, דק, ארוך, קצר, מתולתל או ישר שיער, יכול להיות מיושם כמו סרטי ראש למסיבות יום הולדת, קניות, נסיעה, יום נישואים, היכרויות, בית והזדמנויות אחרות. אלה אלסטי שיער קשרי עשויים באיכות בד ודמוי צמר, רך ונוח למגע, לא קל לשבור או לדעוך, שמיש וידידותי לשיער שלך, לא למשוך או להתנדנד שלך שיער כמו גומי סרט, מתן לך נוח באמצעות ניסיון.חמוד מטושטש גן חיות בעלי החיים שיער קשרי זה חלק ורך למגע, את גומייה בתוך הוא נמתח ורחב יותר מאשר נפוץ, אשר נוחות ללבוש ולמנוע שיער מלהסתבך ושבירה כאשר שימוש זה. אלסטי טרי שיער עניבת הוא סופר רחב, הם לחלוטין קרע-משלוח, את רך רחב מכוסה טרי עיצוב עושה את זה לא קמט ונטולת כאבים לאחר שימוש זמן רב על השיער שלך. אלסטי טרי שיער עניבת הוא סופר רחב, הם לחלוטין קרע-משלוח, את רך רחב מכוסה טרי עיצוב עושה את זה לא קמט ונטולת כאבים לאחר שימוש זמן רב על השיער שלך.

פרטים

מבחר לקוחות