.

.

סיציליה אורח ריבוי נייר מגבות מגבות מחזיק חדר אמבטיה, מחזיק מפיות של מטבח למטבח למפיות או מסעדה C-Fold, קיפול Z, מפיות חד פעמיות.

סיציליה אורח ריבוי נייר מגבות מגבות מחזיק חדר אמבטיה, מחזיק מפיות של מטבח למטבח למפיות או מסעדה C-Fold, קיפול Z, מפיות חד פעמיות.

ILS 27.99

סחורה
זמין.

חיצוני 10 עיצוב מודרני ומלוטש משתלב בצורה חלקה עם כל תפאורה. מחזיק מגבות נייר סיציליה ומגבות נייר אמבטיה מעניק לאורחים שלך שקט נפשי כי מגבות ידיים חד פעמיות נקיות ורעננות נמצאות בקצות אצבעותיהם. אקריליק קליל וקל לניקוי לא צהוב לאורך זמן. המדידות החיצוניות הן 10. רפידות בסיס מגן ברורות על כל ארבע הפינות. מגבות נייר חד פעמיות רב-קפלים הן דרך פשוטה ויעילה לשמור על היגיינה טובה תוך כדי בישול וטיפול באוכל.עודדו היגיינה טובה בקרב אורחי הבית או עובדים במסעדה שלכם עם מחזיק מגבות היד הפנוי של סיציליה. הוא מציע גם סגנון וגם פונקציה, ומספק משטח שולחן מסודר ומסודר. בחרו את מחזיק מגבת הנייר של סיציליה עבור נוח ומסוגנן פיתרון לצרכי אחסון מגבות הנייר שלך ותיהנה מהשקט הנפשי שמגיע עם הכרת המרחב שלך נקי ובטוח. מחזיק מגבות נייר סיציליה ומגבות נייר אמבטיה מבטיח שמגבות ידיים נקייה ורעננות חד פעמיות נמצאות תמיד בהישג יד, מה שהופך אותו לפיתרון נוח ומעשי לכל חדר אמבטיה. מחזיק מגבות נייר אקרילי של סיציליה הוא פשוט ומאופק תוך כדי מיזוג בצורה חלקה עם כל עיצוב בכל חדר. שמור על דלפק המטבח או האמבטיה שלך מסודר ומסודר עם מחזיק מגבות הנייר האלגנטי שלנו. בנוי באקריליק איכותי של 5 מ"מ עמיד בפני השפעה שנשאר ברור גביש, הוא כולל חתך אגודל עמוק לגישה נוחה למגבות יד נייר חד פעמיות, הפחתת העברת נבט וביטול עלויות כביסה. במטבח, מתקן מגבות הנייר האקרילי של סיציליה למשטח השיש הוא חובה לשטיפת ידיים, בישול וניקוי שטיפות.75 אינץ בית או עסק. כניסת אגודל עמוקה מקלה על איסוף מגבת נייר ליבשת ידיים, או לתפוס במהירות מגבות נייר מרובות כדי לנקות נשפכים ובלגן. פיתרון נוח וחסכוני לשטיפת ידיים תכופה. בנייה איכותית המיוצרת עם חומר אקרילי עמיד בפני השפעה עמידה 5 מ"מ. הפיכת מגבות ידיים לנייר לרשות המשפחה, אורחי הבית, לקוחות עסקיים או פטרוני מסעדות. היגיינה טובה תוך כדי בישול וטיפול באוכל. מחזיק מגבות הנייר הרב-פי של סיציליה למשטחי השיש הוא פיתרון מלוטש, עמיד וסניטרי לחדרי אמבטיה, מטבחים, עסקים ואירועים. בעזרת מחזיק מגבות נייר משטח זה, תוכלו לבטל את הלבנת מגבות כותנה ולהקטין את העברת חיידקים, ולהבטיח סביבת מטבח נקייה ובטוחה. בחר את מחזיק מגבות נייר רב-קיפול של סיציליה למרחב מסודר, מאורגן ונטול נבט. בחדר האמבטיה, מתקן מפיות מגבות נייר אקרילי מספק דרך מסודרת, מאורגנת ומושכת ויזואלית לאחסן מגבות ידיים חד פעמיות, להפחית את העברת החיידקים ולספק שקט נפשי למשפחתך ולאורחים. הגודל המגוונת מכיל מגוון של מגבות נייר רב-גווניות, כולל קיפול C, קיפול Z ו- Tri-foll.

פרטים

מבחר לקוחות