.

.

מדליקים צווארוני כלבים קטנים - צווארון כלבי LED אטום למים נטען, רשת מתכווננת צווארון מחמד זוהר, צווארון גור מהבהב להליכה בלילה)

מדליקים צווארוני כלבים קטנים - צווארון כלבי LED אטום למים נטען, רשת מתכווננת צווארון מחמד זוהר, צווארון גור מהבהב להליכה בלילה)

ILS 9.99

סחורה
זמין.

אור צווארון הכלבים של Domagiker ירחיק את חיות המחמד שלך מכמה סכנות פוטנציאליות? ▶ הימנע מהכלבים שלך שנפגעו על ידי CAR - צווארון הכלבים LED של Domagiker הוא כה בהיר ונראה בקלות על ידי הנהגים (נהגי מכוניות, הליכונים, רצים, רוכבי אופניים, נהגים וכו ') בלילה למרחקים רחוקים. זמן טעינה : שעתיים. אך חייבים לשמור על יבש של מארז הסוללה ולא להשתמש בו מתחת למים. ?▶FAST CHARGING& LONGER LASTING - The lighted dog collar can be recharged by Micro USB cable with daily use devices. זמן שימוש : > 8 שעות לפלאש מהיר, > 12 שעות לפלאש איטי, > 3 שעות לזוהר קבוע. ? ▶ אנטי-אבוד, אטום חלודה ועמיד למים - עם 3 מצבים מהבהבים, אתה עלול למצוא את חיות המחמד שלך בקלות בחושך על ידי צווארוני הכלבים המוארים האלה. כמו כן, יש לו טבעת D כבדה יכולה להיות קשורה ללא דגמה לרצועת הכלב LED שלנו. ניתן להתאים צווארון כלבים מתכוונן - כל גודל הזוהר בצווארוני הכלבים הכהים ניתן לכוונן באמצעות אבזם. זה עשוי מחבורה של ניילון עם מדריך קל המשפר את נראות הכלב שלך ובטיחות בחושך. קנו צווארון כלבים מואר לחיות המחמד האהובות שלכם וחסכו אותם מסכנת תנועה פוטנציאלית בלילה !!!. כאשר הכלבים שלך משחקים שובבים בגינה או אי שם בחושך הסמוך, צווארוני הכלבים המוארים האלה יאפשרו לך לגלות אותם ביתר קלות. כמו כן, יש לו טבעת D כבדה יכולה להיות קשורה ללא דגמה לרצועת הכלב LED שלנו. ? ▶ אנטי-אבוד, אטום חלודה ועמיד למים - עם 3 מצבים מהבהבים, אתה עלול למצוא את חיות המחמד שלך בקלות בחושך על ידי צווארוני הכלבים המוארים האלה. עיצוב דוחה מים ועמידה חלודה גורם לצווארוני זוהר כלב זה להסתגל לרוב תנאי מזג האוויר. ניתן לטעון בד רחב זה בכבל נתונים של מיקרו USB יחד עם מכשירים יומיומיים אחרים. צווארון הכלבים LED שלנו מושלם לכלבי הגזע הקטנים שלך או לחתול שלך. ? ▶ הימנע מהכלבים שלך שנפגעו על ידי CAR - צווארון הכלבים LED של Domagiker הוא כה בהיר ונראה בקלות על ידי הנהגים (נהגי מכוניות, הליכונים, רצים, רוכבי אופניים, נהגים וכו ') בלילה למרחקים רחוקים.

פרטים

מבחר לקוחות