.

.

שעון חכם לנשים בגודל 1.69 אינץ 'מסך מגע גשש כושר שעון IP67 שעון חכם אטום למים עם מזג אוויר של Bluetooth, צעד מונה ספורט ריצה שעון לאנדרואיד iOS, זהב

שעון חכם לנשים בגודל 1.69 אינץ 'מסך מגע גשש כושר שעון IP67 שעון חכם אטום למים עם מזג אוויר של Bluetooth, צעד מונה ספורט ריצה שעון לאנדרואיד iOS, זהב

ILS 31.80

סחורה
זמין.

בין אם מדובר בספורט או בנהיגה, ניתן לדחוף את הטלפון לשעון בזמן כדי לענות לשיחה, לשחרר ידיים ולהפוך את התקשורת לחינם יותר השעון החכם הזה במשקל קל במיוחד הוא בחירה מצוינת עבורך, גם אם זה יום של עבודה ולימוד, לא תרגיש עייף. שיחת Bluetooth בהבחנה גבוהה : שימוש ברמקולים בעלי נאמנות גבוהה, שיחה ללא ידיים של Bluetooth, המציגה צליל מקורי בהבחנה גבוהה. מצב רב-ספורט : אנו תומכים בדרך טבעית יותר של פעילות גופנית. ניתוח תרגיל מקצועי : במהלך התרגיל, אתה יכול להציג את זמן האימון שלך, קלוריות מרחק ושינויי צעד בכל עת, ותוכל גם להגדיר יעדי אימון כדי להציג נתוני ספירת צעד של כל היום ולנתוני התעמלות בשבעת הימים האחרונים. מצב רב-ספורט : אנו תומכים בדרך טבעית יותר של פעילות גופנית. זו דרך אופנתית לפתוח את החיים, שהיא יעילה יותר. עוזר חכם : להקל על החיים. עוזר חכם : להקל על החיים.69 אינץ 'בהגדרה גבוהה IP התקשרו, מצב רב-ספורט, פנקס כתובות, היסטוריית שיחות, תזכורת מידע, מד צעדים, קלוריות, מרחק, מצלמה, מוזיקת ​​בקרה, מצא טלפון נייד, תזכורת ישיבה, מזג אוויר, שעון מעורר, שעון עצר, פנס, מצב תיאטרון, אל תפרעו מצב הפרעה וכו 'רשימת אריזה : צפו בכבלים 1 טלטולים*1 מנגנום*1 בירח : בגלל השפעת האור, צבע התמונה עשוי להיות שונה מהמוצר בפועל, אנא עיין במוצר בפועל. בשעונים חכמים אתה יכול להמשיך להתאמן בבטחה וביעילות ללא עומס, ולהשיג את המטרות שלנו. בשעונים חכמים אתה יכול להמשיך להתאמן בבטחה וביעילות ללא עומס, ולהשיג את המטרות שלנו. חיוג אופנתי ומגניב : שנה בחופשיות כרצונך, חיוג עשיר כדי לעמוד באסתטיקה מגוונת, וחוגות מותאמות אישית יותר שניתן להתאים בחופשיות כדי להראות מגמת אישיות משלך. מפרט : צבע : זהב, אנשים ניתנים לשחור : גבירותיי, עסקים, ציבור כללי, אופנה, מערכת תואמת מבוגרים : גודל תואר שני בגודל : 1.

פרטים

Color:
gold, black
Applicable people:
ladies, business, general public, fashion, adults
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.69 inches high-definition IPS color screen
Appearance size:
240*248
Material:
shell/plastic+steel strap
Battery capacity:
220
Mode of operation:
touch
Interface:
USB 2.0
Charging method:
magnetic charging cable
Waterproof rating:
IP67 waterproof
Connection method:
Bluetooth
Function:
Bluetooth call, multi-sports mode, address book, call history, information reminder, pedometer, calories, distance, camera, control music, find mobile phone, sedentary reminder, weather, alarm clock, stopwatch, flashlight, theater mode, do not Disturbance mode, etc.
Packing list:
Watch*1:
Charging cable*1:
Manual *1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :

מבחר לקוחות